Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling? 

Als u op de pagina van het gewenste product bent, ziet u rechts in het scherm de knop “in winkelwagen”. Hiernaast staat een balkje waar u het gewenste aantal van het te bestellen product intypt. Vervolgens klikt u op “in winkelwagen” 2. U komt nu op de pagina waar alle producten in uw winkelwagen worden weergegeven. Hier kunt u de inhoud van uw winkelwagen nog aanpassen als u wilt. Als u klaar bent om uw product af te rekenen, klikt u op de knop “ga door naar afrekenen” 3. Op deze pagina voert u uw gegevens in onder de kop “Factuuradres” 4. Selecteer op dezelfde pagina de gewenste manier van betalen onder de kop “Betalingsmethode” 5. Om de bestelling definitief te maken klikt u op de knop “Plaats bestelling”

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Ja, u kunt ook telefonisch bestellen. U belt daarvoor met onze servicelijn op 024-6453690. U kunt ons op de onderstaande tijdstipppen bereiken:

Maandag :       09.00 uur-18.00 uur

Dinsdag :         09.00 uur-18.00 uur

Woensdag:      09.00 uur-18.00 uur

donderdag :    09.00 uur-18.00 uur

vrijdag:           09.00 uur-21.00 uur

zaterdag:        09.00 uur-18.00 uur

Krijg ik een orderbevestiging na het plaatsen van een bestelling?

Ja, u krijgt per email een orderbevestiging met de specificaties van uw bestelling.  

Ik heb in mijn mailbox geen orderbevestiging ontvangen:

Als u geen orderbevestiging in uw mailbox hebt ontvangen, staat deze mogelijk in uw SPAM filter. Uw bestelling is dan gewoon gelukt, alleen de orderbevestiging staat op een andere plaats.  Als u de orderbevestiging niet terugvindt in uw SPAM filter, kan het ook dat u per ongeluk uw emailadres verkeerd heeft ingevuld. In dat geval verzoeken wij u contact met ons op te nemen via 024-6453690 (ma-za 09:00 -18:00 uur).

Wat zijn de verzendkosten?

Bij Happy betaald u € 4,95 verzendkosten per bestelling tot € 30,00, daarboven verzenden wij uw bestelling gratis! 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde product ontvang?

Indien u op werkdagen voor 16:00 uur besteld, heeft u het pakket de volgende dag in huis. Bestellingen in het weekend worden de eerst daarop volgende dinsdag geleverd. Indien u op werkdagen na 16:00 uur uw bestelling plaats, ontvangt u binnen 48 uur uw bestelling.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn pakketje geleverd wordt?

U kunt bij het plaatsen van de bestelling aangeven wanneer u het pakket het liefste zou willen ontvangen. Aangezien wij afhankelijk zijn van de postservice kan Het Kinderboekenpaleis  niet garanderen dat het door u opgegeven tijdstip ook daadwerkelijk mogelijk is.

Hoe weet ik of mijn pakketje al verzonden is? 

Door te bellen met 024-6453690, u kunt ons op de onderstaande tijdstippen bereiken:

Maandag :        9.00 uur-18.00 uur

Dinsdag :          9.00 uur-18.00 uur

Woensdag:       9.00 uur-18.00 uur

donderdag :     9.00 uur-18.00 uur

vrijdag:             9.00 uur-21.00 uur

zaterdag:          9.00 uur-18.00 uur

Kan ik mijn pakketje onderweg volgen?

Ja, indien gewenst kunt uw de track and trace code van uw product opvragen bij onze servicelijn via 024-6453690 

Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?

Hier kunnen verschillende dingen gebeuren:

1. Het pakketje kan zijn afgegeven bij uw buren. U heeft in dit geval een briefje ter notificatie in uw brievenbus ontvangen.

2. Het pakketje is afgeleverd bij het dichtstbijzijnde postkantoor. U heeft in dit geval een briefje ter notificatie in uw brievenbus gekregen.

3. Op een later moment probeert de leverancier uw pakketje nogmaals af te leveren.

4. Geldt het bovenstaande niet voor u? Neem dan contact op met ons via info@happywebshops.nl of via 024-6453690.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

U kunt uw bestelling tijdens openingstijden afhalen bij onze winkel in Wijchen, adres: 

Marktpromenade 5

6602 HR  Wijchen

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling van meerdere artikelen? 

De verzendkosten bedragen €4,95 per bestelling onder de € 30,00 (voorwaarde: 1 afleveradres), daarboven verzenden wij uw order gratis

Wat is de levertijd van een bestelling met meerdere artikelen?

Indien u op werkdagen voor 16:00 uur besteld, heeft u het pakket de volgende dag in huis. Bestellingen in het weekend worden de eerst daarop volgende dinsdag geleverd. Indien u op werkdagen na 16:00 uur uw bestelling plaats, ontvangt u binnen 48 uur uw bestelling.

Kan ik mijn pakketje op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres?

Ja, dit is mogelijk. U moet bij het invullen van uw gegevens aangeven dat u het pakketje niet naar het factuuradres wil laten verzenden. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling altijd annuleren. 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Door te mailen naar info@happywebshops.nl of door te bellen met 024-6453690. U dient u bestelling tijdig te annuleren om verzendkosten te voorkomen.

Hoe kan ik mijn product afrekenen?

U kunt bij ons afrekenen met Ideal en met een handmatige overschrijving 

Kan ik veilig betalen bij Happy?

U kunt bij Happyweshops veilig betalen. In samenwerking met onze payment service provider hebben wij voor u een beveiligde betaalomgeving ingericht die voldoet aan de Europese voorschriften voor elektronisch betalingsverkeer. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg bij een annulering/retourzending?

Indien wij uw product conform de voorschriften retour ontvangen, ontvangt u binnen 5 werkdagen uw aankoopbedrag retour op het door u opgegeven rekening nummer.  

Wanneer krijg ik garantie op mijn product?

U kunt de exacte bepalingen hieromtrent terugvinden onze algemene voorwaarden. Onze algemene voorwaarden zijn opgesteld door de stichting Webshop Keurmerk om u als consument heldere en eerlijke voorwaarden te verschaffen. 

Ik heb een beschadigd/defect product ontvangen, wat moet ik doen?

Heeft u een beschadigd product ontvangen? Dan ontvangen wij graag duidelijke foto's van het product met de beschadiging. Op deze manier kunnen we de schade op afstand beoordelen. Na beoordeling van ons of door onze leverancier, zullen wij u laten weten welke oplossing wij kunnen bieden en welke procedure wij hierin hanteren. Bewaar het artikel en de verpakking goed tot u een gepaste oplossing van ons heeft ontvangen.

Wat is een gegronde klacht?

Een artikel wordt alleen vervangen of vergoed als het om een gegronde klacht binnen de garantietermijn gaat. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door: o beschadiging door opzet, of door nalatigheid; onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;  normale slijtage of beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing